Проект «Все Буде Добре» отримав золоту кнопку YouTube!

Все буде добре

30 листопада YouTube-канал сімейного шоу корисних порад «Все буде добре» на СТБ зібрав 1 млн підписників, за що отримав нагороду «Золота кнопка» від відеохостингу.

Золотая кнопка youtube у Все Буде Добре

Проект став першим українським телешоу, YouTube канал якого набрав 1 млн фоловерів. Зараз у «Все буде добре» вже 1 001 789 підписників, і їх число невпинно зростає.

У середньому, за результатами останніх п’яти місяців, кількість підписників каналу збільшується на 1450 осіб в день.

«Ми утримуємо аудиторію не зовсім звичайну для Youtube, а комерційну –«25+», яка найбільш приваблює світові компанії, такі як Procter & Gamble, Nestle, Craft Foods, які становлять особливий інтерес для відеохостингу. Ми зайняли цю нішу, і весь центральний офіс Youtube (Східної Європи) дивувався, як нам це вдалося. А вдалося нам це завдяки тому, що такого матеріалу на Youtube мало, а на щоденній основі ще менше. Тим паче, що ми працюємо з усім світом, а не тільки з українським користувачем (глядачем). Також ми дуже уважно ставимося до порад Youtube по роботі з передплатниками, нам допомагали його курси і сертифікації. Ми дуже багато інтегрували в оффлайн: пропонували глядачам Youtube взяти участь у конкурсі та отримати можливість потрапити на зйомку «Все буде добре». Переможець отримував так званий «Золотий квиток» на проект, з яким він міг прийти на екскурсію знімальним майданчом, ми його гримували, знайомили з ведучою та експертами. – коментує керівник ТО, що продукує проект, Дмитро Кицай. – Це дуже приємно, адже ми перше телевізійне шоу, чий канал отримав мільйон передплатників. Зазвичай таку кількість передплатників мають телеканали, продакшен-компанії. Але так, щоб окреме телевізійне шоу отримало «Золоту кнопку» – це в Україні вперше. Це означає, що ми відповідаємо трендам, розуміємо аудиторію. Ми до цього довго йшли, але сподіваємося, що буде більше».

Відзначимо, що канал проекту «Все буде добре» був створений на відеохостингу 13 вересня 2012 року. Найбільша кількість передплатників проявилася у проекту у 2016 році і склала 441 732 осіб. Всього у каналу 310 млн переглядів.

Катерина Москалець, менеджер інтернет-проектів телеканалу СТБ, коментує успіх передачі на YouTube так: «Я зі свого боку можу сказати, що для нас було принциповою позицією, щоб ми досягли цього результату до Нового року. Це такого роду новорічний подарунок як для всієї команди «Все Буде Добре», так і для глядачів шоу. Тому ми раді і пишаємося, що вдалося набрати мільйон ще за місяць до 31 грудня! А ще дуже символічним стало те, що саме рік тому ми набрали 500 тисяч і закликали всіх до мільйона! І всього за рік набрали таку саму кількість передплатників, як за 3 роки до цього!»

За час існування каналу користувачами було переглянуто 1,8 млрд хвилин відео, що прирівнюється до 3455 років і 282 днів. А також за цей час ролики каналу набрали 2,68 млн «лайків».

Переважна частина аудиторії каналу (72%) – жінки. Найбільша кількість переглядів спостерігається у таких країнах як Україна, Росія, Казахстан, Білорусь, Німеччина і США.

Найпопулярнішою стала рубрика «Пози, які вирішать проблеми у ліжку» від 30.03.15, зібравши понад 7 млн переглядів користувачів.

Підписатися на YouTube-сторінку «Все буде добре» і стежити за всіма корисними новинами та порадами можна за адресою: https://www.youtube.com/user/VseBudeDobreUA

Нагадаємо, тележурнал «Все буде добре» вперше вийшов в ефір телеканалу СТБ 2 липня 2012 року. Кожен випуск складається з 5-7 рубрик, наприклад: «Кухня», «Стиль, краса», «Здоров’я і спорт», «Схуднення», «Дім», «Фінанси», «Психологія», «Хендмейд» тощо. Проект виходить в ефір з понеділка по четвер о 16:00.