PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImRvYnJlLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo=

Як продати одяг б/в в інтернеті: поради експертів, частина 2

Все буде добре

Куплена річ не підійшла, і ви хочете продати її в інтернеті, не втративши в грошах. Експерти «Все буде добре» розказали три методи, як продати одяг б/в через інтернет не тільки «відбивши» вартість, а й навіть дорожче.

shopping_too_much

Ми вже розглянули, як скласти привабливе оголошення і спілкуватися з покупцями: Як продати одяг б/в в інтернеті – поради експертів, частина 1.

Метод 1: Торг

Закладіть в суму товару плюс 15% від вартості – це ще 45 грн, якщо вартість речі 300 грн. 45-50 гривень – це середня сума, на яку найчастіше просять поступитися. Таким чином, якщо ви будете поступатися, ви не втратите в ціні..

Слова «ТОРГ МОЖЛИВИЙ» в оголошенні треба писати великими літерами, ще й з трьома знаками оклику. Ця фраза ключова, тому повинна кидатися у вічі більше, ніж сама ціна. Адже можливість знижки – приємно, а сама сума, яку доведеться віддати – не дуже. Розмір літер акцентує на тому, що більш приємно покупцю.

Якщо у вас раптом в тексті оголошення фігурує фраза «зберігся чек», приберіть її – адже в чеку написана справжня вартість покупки. Її покупець не повинен знати, інакше який це торг?

Метод 2: Цінова пастка

Суть методу: спочатку поставити ціну нижче тієї, за яку ви купили річ і за яку хочете продати. Покупець зреагує на дешевизну.

Далі потрібно почати нагнітати вже при спілкуванні з покупцями: «Мені таку гарну сукню шкода віддавати, інші всі його хочуть купити теж. Я, в принципі, готоваі вам продати, але розумію, що можу віддати і дорожче». Створіть таким чином ажіотаж навколо товару. І коли покупець вже на гачку, скажіть йому: «Я передумала, я поки не продам, давайте завтра зателефоную».

Назавтра взяти і підняти ціну прямо в оголошенні. Міняйте ціну раз в один-два дні – потрібно дивитися за реакцією покупців. Чим вищий інтерес до товару, тим сміливіше можна піднімати ціну. Оптимально зробити два-три, максимум чотири підняття (залежить від початкової вартості і актуальності речі). Коли людина бачить, що товар дорожчає з кожним днем, виникає все більше бажання його отримати – цінність в очах покупця також зростає. І покупець поквапиться придбати, щоб назавтра не довелося купувати ще дорожче.

Метод 3: Замануха

Сукню вартістю 300 гривень можна виставити в оголошенні і за 400 з гаком. Але тільки запропонувати до неї другу річ «в комплекті» – наприклад, намисто, які дуже підходять до нього. Насправді сукня коштує 300, намисто –  ще 100 грн. Але ж покупець не знає вартості намиста, у нього психологічно складається відчуття, що взявши речі разом, він отримує знижку, вигоду. Мовляв, я беру трохи дорожче, але відразу з аксесуаром, який дуже підходить до цього плаття. Так що мені пощастило. Запропонований додатково до основного товар завжди діє, як «замануха». Це може бути і поясок до сукні, і сережки, іноді навіть додатковий товар не до цієї речі, а просто як замануха. Наприклад, рушник. З взуття – устілки, колготки, крем по догляду.

Краще не вказувати круглу суму, а поставити, наприклад «403 грн». Це робить концепцію більш ефективною. Кругла ціна викликає підозру підсвідомо – мовляв, округлили в більшу сторону. Некруглі суми підкупають.

Поясніть продаж аксесуара, наприклад, намиста так: «Купувала сукню і планувала носити це намисто саме з нею». Але насправді аксесуар може бути просто з тих, що у вас завалялися вдома, і більш-менш підходить за стилем. Водночас і позбудеться обридлої речі, яка займає місце.

З такими порадами, як вигідно продати одяг б/в в інтернеті, ви не тільки звільните місце в шафі, а й виграєте у грошах, і Все буде добре!